مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 19:202020-06-26اقتصادي

فارس من|طرح جدید در زمین خودروسازی اجرا می شود


معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از طرح های جدیدی خبر داد که ورثه آقای علاقبندیان برای زمینی که روزگاری قرار بود، به کارخانه خودروسازی تبدیل شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، خبرگزاری فارس ثبت شده است.

بر همین اساس همدان معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در گفت وگو با فارس با بیان اینکه زمین متعلق به حاج تقی علاقبندیان است که فوت کردند اظهار کرد: پروانه این زمین که قرار بود به یک واحد تولیدی خودروسازی تبدیل شود باطل شده است.

حمید بهزادی شریف با اشاره به اینکه در همدان دو زمین برای خودروسازی در نظر گرفته شده بود افزود: یک قطعه زمین روبه روی شهرک صنعتی ویان شهرستان کبودراهنگ و دیگری روبه روی پتروشیمی هگمتانه شهرستان همدان واقع شده است.

وی تصریح کرد: زمین روبه روی پتروشیمی هگمتانه متعلق به آقای علاقبندیان و روبه روی شهرک ویان به آقای قره گوزلو تعلق دارد.

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان ادامه داد: ورثه آقای علاقبندیان طرح جدیدی برای این زمین دارند تا پس از راه اندازی پتروشیمی هگمتانه، طرح جدید برای این زمینه راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه پتروشیمی هگمتانه 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی انجام شده، در شهریورماه شاهد تولید آزمایشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|طرح جدید در زمین خودروسازی اجرا می شود

فارس من|طرح جدید در زمین خودروسازی اجرا می شود